Ochranná lehota na AliExpress
Počuli ste už ochrannej lehote na AliExpress? Slúži na ochranu kupujúceho (teda vás) a má vás chrániť. Ako presne táto lehota funguje vám podrobne vysvetíme v tomto článku.
9. 7. 2018
ČO ZNAMENÁ OCHRANNÁ LEHOTA
Po odoslaní objednávky na AliExpress a zaplatení príslušnej čiastky Vám beží tzv. „Ochranná lehota“ (Purchase protection). Tá slúži (ako už názov napovedá) k ochrane – v tomto prípade k ochrane kupujúceho.
Ako objednávať na Aliexpress lacnejšie?
Jedná sa o časovú lehotu v ktorej by Vám mal predajca doručiť objednaný tovar. Pokiaľ ochranná lehota už vypršala, alebo sa jej koniec blíži, môžete s predajcom otvoriť spor a žiadať od neho peniaze späť.
O konci ochrannej lehoty budete z AliExpress informovaní e-mailom, najskôr 5 dní a potom 2 dni pred jej skončením. Ak nebudete reagovať predĺžením ochrannej lehoty, objednávka sa po ukončení odpočtu uzavrie. Stále ale máte možnosť do 15 dní otvoriť spor.
Viac sa o reklamácii a otvorení sporu na AliExpress dozviete v našom článku „Reklamácie a otvorenie sporu“.
PREDĹŽENIE OCHRANNEJ LEHOTY
Ak Vám už ochranná lehota končí, ale Vy si želáte ešte vyčkať, je potrebné ochrannú lehotu predĺžiť. V zozname objednávok „My Orders“ si vyberiete a kliknete na položku „View Detail“, čím sa dostanete k detailným informáciám o tejto objednávke. Potom kliknete na odkaz „To extend the Buyer Protection for this order, please click here“ a v nasledujúcom dialógu vyplníte o koľko dní chcete ochrannú lehotu na AliExpress predĺžiť (maximum je 120 dní).
CHCETE ALIEXPRESS SPOZNAŤ EŠTE VIAC?
-
Zobraziť rozcestník „Všetko o e-shope AliExpress“
-
Ako začať nakupovať na AliExpress
-
Ako vyhľadávať tovar podľa názvu alebo podľa obrázku
-
Pozrite sa, ako filtrovať produkty na AliExpress
-
Časovo obmedzené ponuky – Flash deals
-
Cashback Plná Peňaženka – vrátenie časti platby späť
-
Ako prebieha Reklamácia a vrátenie tovaru na AliExpress
-
Ako nájsť spoľahlivého predajcu a kvalitný tovar – Feedback