Ochranná lehota na AliExpress

Čo v článku nájdete?

ČO ZNAMENÁ OCHRANNÁ LEHOTA

Po odoslaní objednávky na AliExpress a zaplatení príslušnej čiastky Vám beží tzv. „Ochranná lehota“ (Purchase protection). Tá slúži (ako už názov napovedá) k ochrane – v tomto prípade k ochrane kupujúceho.

 

Ako objednávať na Aliexpress lacnejšie?

Jedná sa o časovú lehotu v ktorej by Vám mal predajca doručiť objednaný tovar. Pokiaľ ochranná lehota už vypršala, alebo sa jej koniec blíži, môžete s predajcom otvoriť spor a žiadať od neho peniaze späť.

O konci ochrannej lehoty budete z AliExpress informovaní e-mailom, najskôr 5 dní a potom 2 dni pred jej skončením. Ak nebudete reagovať predĺžením ochrannej lehoty, objednávka sa po ukončení odpočtu uzavrie. Stále ale máte možnosť do 15 dní otvoriť spor.

Viac sa o reklamácii a otvorení sporu na AliExpress dozviete v našom článku „Reklamácie a otvorenie sporu“.

PREDĹŽENIE OCHRANNEJ LEHOTY

Ak Vám už ochranná lehota končí, ale Vy si želáte ešte vyčkať, je potrebné ochrannú lehotu predĺžiť. V zozname objednávok „My Orders“ si vyberiete a kliknete na položku „View Detail“, čím sa dostanete k detailným informáciám o tejto objednávke. Potom kliknete na odkaz „To extend the Buyer Protection for this order, please click here“ a v nasledujúcom dialógu vyplníte o koľko dní chcete ochrannú lehotu na AliExpress predĺžiť (maximum je 120 dní).

CHCETE ALIEXPRESS SPOZNAŤ EŠTE VIAC?

Prejsť na AliExpress a začať nakupovať >>

Prihlásiť sa

Tu sa môžete prihlásiť pomocou Vašich prihlasovacích údajov

Zabudli ste heslo?
alebo Prihlásiť cez Facebook Prihlásiť cez Google

Registrovať sa

Zaregistrujte sa zadarmo a začnite využívať PlnáPeňaženka.sk

* Svoj súhlas môžete kedykoľvek odvolať