Recenzia KetoMix: schudnite vďaka ketónovej diéte

Celkové hodnotenie:
Recenzia KetoMix: schudnite vďaka ketónovej diéte
5.00
Recenzia KetoMix: schudnite vďaka ketónovej diéte

Čo v článku nájdete?

 

Naša kolegyňa Jitka vyskúšala dvojtýždenný balíček ketónovej diéty od KetoMixu. V recenzii sa dočítate, ako jej chutil a či dosiahla nejaké výsledky.

 

Ketónová diéta na 2 týždne

Recenze KetoMix: Ketonová dieta Ketomix na 2 týdny

  • Pôvodná cena: 124 €
  • Cena v akcii: 113 €
  • Diéta na 14 dní obsahuje 70 porcií
  • Proteínový kokteil s 2 príchuťami, 2 kaše, 2 polievky, palacinky a omeletu
  • Odmerka a shaker
  • Hodnotenie Jitky: ★★★★★
  • Stránka produktu: Ketónová diéta na 2 týždne 

Rovnako ako väčšina ľudí, aj na mne minulý rok, bohužiaľ, zanechal stopy v podobe niekoľkých kíl navyše. A hoci si novoročné predsavzatie nedávam, tentokrát som sa rozhodla, že si jedno dám - zbaviť sa kíl, ktoré som v minulom roku nabrala. Športoviská sú zatvorené, cvičenie doma ma nebaví a k diétam rôznych druhov mám veľkú nedôveru, pretože väčšinou bývajú jednostranné a poskladané z potravín, ktoré človeku nechutia. Alebo sa mu jedlá za chvíľu prejedia. Navyše nie som disciplinovaný typ a je mi jasné, že dodržať diétu na 100 % nedokážem. Takže čo mi ostáva?

Recenze Ketomix: ketonová dieta na 2 týdny

Rozhodla som sa, že dám šancu KetoMixu a vyskúšam ketónovú diétu na 2 týždne. A prečo som zvolila práve KetoMix? Príprava jednotlivých jedál je jednoduchá a rýchla je na výber veľké množstvo pokrmov, ktoré je možné kombinovať. K dvojtýždennému balíčku som si pridala ešte balenie kari polievky s kuracou príchuťou, pažítkovo-cibuľovú omeletu, dresing s cesnakom a bylinkami - to preto, aby som mala viac možností. 

Za 2 dni som mala balíček doma. Spoločne s produktami prišla brožúra s tipmi a odporúčaniami a tiež tabuľka, do ktorej môžete priebežne zaznamenávať svoje pokroky. 

Diéta KetoMix má 3 fázy. Počas diéty je dôležité dbať na pravidelnosť stravy, teda jesť cca po 3 hodinách. V rámci prvej fázy diéty jete 5x denne KetoMix a k tomu 500 g povolenej zeleniny, v podstate môžete akúkoľvek bielu a zelenú zeleninu - ako surovú, tak varenú, dusenú, restovanú a pečenú. Prípadne môžete 50 g zeleniny nahradiť rovnakým množstvom ovocia - jahody, maliny, čučoriedky, avokádo a olivy.

Ďalej môžete denne zjesť 20 g ľubovoľných orechov alebo semiačok a 3 l povolených tekutín - voda s citrónom, zelený či slabý ovocný čaj. Aby som si trochu uľahčila prácu a postrážila množstvo zeleniny, tak som si na každý deň pripravila z povolenej zeleniny šalát na celý deň, ktorý som v priebehu dňa jedla ako prílohy k jedlám alebo ako desiatu ku kokteilu.

 

Prvú fázu som dôsledne dodržiavala celý prvý týždeň. A ako sa mi darilo? 

 

► 1. deň – piatok

Balíček mi prišiel doobedu a tak som sa rozhodla, že nebudem nič odkladať a začnem hneď s obedom. Ako prvú som ochutnala proteínovú omeletu s príchuťou slaniny a syra. Po otvorení som čakala chemickú vôňu, ale bola som príjemne prekvapená, pretože zmes voňala naozaj dobre - slaninou a syrom. Pripravila som omeletu podľa návodu a ochutnala. Omeleta mi chutila, hoci je jej chuť iná, než na čo som zvyknutá. Nasledoval olovrant v podobe kokteilu s vanilkovou príchuťou. 

Kokteil mi chuťovo pripomínal sladké mlieko. Mojim obľúbencom sa asi nestane, ale nemôžem povedať, že by mi nechutil.

Ďalšie jedlo som ochutnala na večeru - bola to hubová polievka. A znovu ma čakalo príjemné prekvapenie. Krémová hubová polievka nielenže hubami krásne voňala, ale aj chutila. A to naozaj skvele!
 

 

► 2. deň – sobota

 

Sobotu som začala s banánovo-jablkovou kašou. Hoci som chuť jabĺk v kaši necítila, chutila mi. Na desiatu ma čakal vyskúšaný kokteil. Tentokrát som ale zvolila jahodovú príchuť a musím povedať, že mi chutil omnoho viac. 

Na obed som si dala kari polievku s kuracou príchuťou - a zamilovala sa :). Tak táto polievka sa stala mojim favoritom. Milujem indickú kuchyňu a kari. A táto polievka je jednoducho výborná.

Nečakala som, že budem držať diétu a pritom si jedlo vychutnávať. Kari polievka pre mňa znamenala nebo na jazyku a som si istá, že si ju zaradím do svojho jedálnička natrvalo. Trochu som sa obávala, že budem hladná, keď som sa chystala na 3-hodinovú prechádzku - veď predsa je istejšie čo najviac sa od chladničky vzdialiť :). Po prechádzke som sa s chuťou vrhla na pažítkovo-cibuľovú omeletu. Omeleta obsahovala nasekané kúsky pažítky, ale cibuľu som z nej necítila.

Neviem, či to bolo rukami alebo som zle zamiešala zmes s vodou, každopádne omeleta sa mi pri pokuse o otočenie roztrhla. Ale aj tak mi omeleta chutila a zasýtila ma. Deň som zakončila večerou v podobe kuracej polievky. Opäť som si pochutila (hoci na kari polievku nemá).

 

► 3. deň – nedeľa

 

Rovnako ako v sobotu, tak aj v nedeľu som si dala na raňajky banánovo-jablkovú kašu. Aj ostatné jedlá, ktoré som dnes jedla, som ochutnala už predtým - na desiatu kokteil, na obed kuraciu polievku, na olovrant omeletu so slaninou a na večeru moju obľúbenú kari polievku. 

Pozitívne hodnotím, že sa vôbec necítim hladná. Jedlá ma perfektne zasýtia. Mám pocit, že celý deň len jem.

 

► 4. deň – pondelok

 

Postavila som sa na váhu - priznávam, že s malými obavami - budú tri dni niečo znamenať? Nie je to príliš skoro? Jupí, schudla som 1,4 kg! Celkom dobrý výkon, čo poviete? Povzbudená úspechom som sa s chuťou vrhla do ďalšieho dňa.

Na raňajky som si naservírovala proteínovú palacinku ochutenú škoricou. Aj keď má palacinka inú chuť, než na ktorú som zvyknutá, bola dobrá. Na desiatu som si dala kokteil a rozhodla som sa, že k vanilkovej príchuti sa už vracať nebudem a zostanem pri jahodovej. Na obed som si pripravila moju obľúbenú kari polievku. Na olovrant som si dala banánovo-jablkovú kašu, ktorú som si tentokrát vylepšila strúhaným kokosom. Večer som zakončila opäť polievkou - tentokrát hubovou. Priznávam, že dnes ma počas dňa naháňal hlad, a preto som jedla jahody a oriešky. A som si úplne istá, že som povolenú dávku prekročila. Snáď nie o veľa!

► 5. deň – utorok

Dnes som začala deň s pažítkovo-cibuľovou omeletou a opäť som z nej mala trhanec :). Ostatné jedlá z dnešného menu som už tiež v minulých dňoch jedla. Stále pozitívne hodnotím, že sa cítim sýta a medzi jedlami sa necítim hladná. Neviem, či je to len pocit alebo len prianie, ale zdá sa mi, že sú mi nohavice voľné!

 

 

► 6. deň – streda

 

Hoci som si prisahala, že na váhu sa postavím až v piatok, jednoducho mi to nedalo. Som o 2,1 kg ľahšia! Táto diéta sa mi začína páčiť čím ďalej, tým viac. To, že vidím výsledok ma motivuje pokračovať. Opäť som sa pokúsila o pažítkovo-cibuľovú omeletu a znovu mi z toho vyšiel trhanec. Toto jedlo je asi zakliate!

► 7. deň – štvrtok

 

Dnes som si naordinovala čokoládový deň. Na raňajky som si dala proteínovú kašu s čokoládovou príchuťou. Pokiaľ ju mám porovnať s banánovo-jablkovou, tak druhá spomínaná je za mňa o kúsok lepšia. Poprvýkrát som taktiež vyskúšala kokteil s čokoládovou príchuťou. Chutil mi skoro ako jahodový. A do tretice som dnes prvýkrát ochutnala na desiatu aj proteínovú tyčinku s jahodovou príchuťou. 
Tyčinka mi svojou konzistenciou pripomínala tyčinku Margot. Vo vnútri tuhá a poliata čokoládou. Chuť jahôd som necítila (covid nemám :D). Tyčinka mi chutila a zasýtila ma. Dokážem si predstaviť pribaliť si ju so sebou napríklad na výlet. Len mi prišla trochu malá, predsa len je Margotka tak 2x väčšia. 

Prvý týždeň je za mnou. Pozitívne hodnotím úbytok na váhe a aj to, že nie som hladná. Čo ma príjemne prekvapilo je fakt, že jedlá sú chutné.

 

► 8. deň – piatok

 

Minulý piatok som diétu začínala. Dnes je deň, kedy by som mala doplniť do tabuľky, aký pokrok som dosiahla. Opäť mierna nervozita - navyše, keď som včera jedla samú čokoládu! A výsledok? Váha - 2,8 kg. Ideme ďalej! Dnes som zaznamenala aj druhý úspech. Pripravovala som si pažítkovo-cibuľovú omeletu a tentokrát z nej nevznikol trhanec, ale krásna omeleta.

 

► 9. a 10. deň – sobota a nedeľa

 

Druhý týždeň diéty. Priznávam - cez víkend som trochu podvádzala. Vyrazili sme s deťmi na chalupu a tam som v dodržiavaní jedálnička taká dôsledná nebola. Každý deň som si dala 2 bežné jedla doplnené 3 jedlami KetoMix. Navyše medzi zeleninu som prepašovala červenú papriku a paradajky.

 

► 11. deň – pondelok

 

Opäť sa snažím dodržiavať 5 KetoMix jedál denne. Celkom sa mi to darí, akurát v príprave pokrmov sa stávam trochu kreatívnejšou. Napríklad proteínovú omeletu s príchuťou slaniny a syra som vylepšila kúskami slaniny, zeleninový šalát obohatila kúskami lososa. Je mi jasné, že s týmto prístupom asi úbytky na váhe nebudú také veľké ako počas prvého týždňa.

 

► 12. deň – utorok

 

Dnes som si pre zmenu vylepšila zeleninový šalát. Priznávam, že ochutnávku dresingu s cesnakom a bylinkami som odkladala - konzistencia dresingu mi prišla príliš riedka a úprimne, mala som obavy, že bude bez chuti. No nemohla som sa viac mýliť! Tento dresing totiž klame obalom! Chuť je vyvážene bylinková, cesnak nie je v dresingu príliš výrazný, takže sa nemusíte báť, že to bude cítiť. Po kari polievke s kuracou príchuťou je to ďalší produkt, ktorý si v mojej chladničke zaslúži trvalé zastúpenie.

► 13. deň – streda

 

Dnes som pre zmenu experimentovala s ďalším vylepšovaním kaše. K strúhanému kokosu som pridala slnečnicové semiačka a mrazom sušené jahody. Pokiaľ to neprepísknete s povoleným množstvom, tak vrelo odporúčam. Chutí to skvele.

 

 

► 14. deň – štvrtok

 

Som na konci druhého týždňa - a ľahšia o ďalších 0,6 kg. Celkovo mám teda dolu 3,4 kg za 2 týždne. Osobne som spokojná. Aj keď som v druhom týždni nebola pri dodržiavaní jedálnička tak dôsledná, váha stále klesá. Pri zmene jedálnička je potrebné vytrvať najmenej štyri až šesť týždňov, takže aktuálne som asi v polovici a som odhodlaná pokračovať. Predsa len mi k vysnívanej váhe ešte nejaké kilo dole chýba.

 

► Prečo to skúsiť?

 

  1. Príprava jednotlivých jedál je veľmi jednoduchá. Potrebujete len shaker, odmerku a vodu. Vybrané jedlo zmiešate s vodou a rovno skonzumujete (napr. kokteil), opečiete na panvici (palacinky a omelety) alebo zmes zalejete horúcou vodou zahriatou na 80 stupňov a zamiešate (v prípade polievok a kaší).

  2. Výsledok vášho snaženia uvidíte už za pár dní.

  3. Jedlá sú chutné.

  4. Nie ste hladní.

  5. Máte na výber množstvo jedál, ktoré môžete konzumovať.

 

Hoci som k diéte od KetoMix pristupovala skepticky, na vlastnej koži som si vyskúšala, že nesľubuje nesplniteľné. Prinútila ma zaradiť do jedálnička viac zeleniny a jesť ju pravidelnejšie.

 

Niečo málo o KetoMix.sk

S ketónovou diétou od KetoMix budete zhadzovať kilá bez toho, aby ste museli trpieť hladom alebo drieť v posilňovni. Všetky produkty sú navyše zdravé a neobsahujú pridané glutamáty alebo chemikálie. Navyše si na nich pochutnajú aj vegáni a celiatici, súčasťou KetoMix výrobkov sú aj vitamíny a minerály. 

V e-shope KetoMix si jednoducho vyberiete diétny plán podľa typu nadváhy alebo rovno môžete skúsiť proteínové jedlá podľa svojej chuti a potrieb. V e-shope tak objavíte napríklad proteínové kokteily, polievky, omelety a palacinky, proteínové pečivo, kaše, sušené mäso, cestoviny, omáčky a dresingy a ani dezertom alebo vínu sa nebudete musieť vyhýbať. Pohár vína vašu diétu neohrozí :).

Aktuálne akcie KetoMix.sk

až 8,75 % späť ZĽAVA 20 %

Zľava 20 % na všetko.

Končí: 31. 5. 2021

Zobraziť akciu

Prihlásiť sa

Tu sa môžete prihlásiť pomocou Vašich prihlasovacích údajov

Zabudli ste heslo?
alebo Prihlásiť cez Facebook Prihlásiť cez Google

Registrovať sa

Zaregistrujte sa zadarmo a začnite využívať PlnáPeňaženka.sk

(i) Svoj súhlas môžete kedykoľvek odvolať