Návrhy tvoríme podľa reálneho života, podľa toho, čo počúvame a čo vidíme, že sa deje

V dnešnom rozhovore sme vyspovedali zakladateľa spoločnosti SuperPotlač Jozefa Strnada.

31. 3. 2021
Návrhy tvoríme podľa reálneho života, podľa toho, čo počúvame a čo vidíme, že sa deje

 

Unikátnosť a jedinečnosť. Práve tieto pojmy definujú cieľ e-shopu SuperPotlač. Práve v tomto internetovom obchode totiž nájdete naozaj unikátne kúsky, ktoré sú jedinečné svojim dizajnom a kvalitou. Ak hľadáte originálny darček, tak je e-shopu SuperPotlač  ako stvorený práve pre vás! Tento slovenský výrobca a predajca totiž ponúka tričká s vlastnou potlačou pre mužov, ženy, deti, celé rodiny či páry. V dnešnom rozhovore sme vyspovedali zakladateľa spoločnosti SuperPotlač Jozefa Strnada.
SuperPotlač

Vysvetlite našim čitateľom, čím sa váš e-shop zaoberá. Ako by ste popísali začiatky existencie vášho e-shopu? Ako ďaleko siaha jeho história? 

Náš e-shop sa zaoberá predajom potlačenej módy a predmetov. Dizajny, ktoré potláčame, si sami navrhujeme aj tlačíme. E-shop sme založili aj s mojím podnikateľským partnerom v apríli 2020, len chvíľku po začiatku pandémie. Dôvod existencie e-shopu bola myšlienka, že sme chceli veľký e-shop s oblečením, ale nechceli sme držať všetko skladom. Tak sme sa začali zaujímať o to, ako to môžeme sami potlačiť. Nechceli sme byť v starom systéme a kupovať tovar od distribútora alebo dodávateľa na sklad a následne predávať. Takto môžeme mať na e-shope veľa položiek skladom a nám stačia nepotlačené tričká a predmety, na ktoré tlačíme. Keď zákazník u nás nakúpi, tak produkt priamo z tlače ide za zakazníkom.

Ako by ste popísali typického zákazníka vášho e-shopu? 

Typický zákazník e-shopu je zvyčajne muž alebo žena so zmyslom pre humor.

Ako sa vášmu e-shopu darí v dobe celosvetovej pandémie? 

Keďže sme e-shop založili na začiatku pandémie, tak to neviem porovnať s obdobím pred koronou. No určite sviatky, ktoré sme za ten rok zažili ako Vianoce, Valentín a iné, boli extrémne silné, takže myslím, že pandémia eshopu možno dokonca prospela, no určite neublížila.

Ako je to s autorstvom popisov na vašom oblečení? Vymýšľa ho nejaký väčší tím alebo je za všetkým jedna kreatívna duša? 

Máme troch kreatívcov, ktorí tvoria návrhy na eshope. Dizajny si robíme všetko indoor a len málokedy sa stane, že niečo kúpime od zahraničných kreatívcov.

Snažíte sa čerpať inšpiráciu pre popisy aj u vašich zákazníkov? 

Určite áno, u nás je zákaznický servis to najdôležitejšie. Keď niekto napíše, že chce návrh zmeniť, tak mu ho bez poplatku zmeníme a vytlačíme. No a pokiaľ sa nám to páči, tak ho pridáme aj na web. Taktiež berieme inšpiráciu z komentárov a spätnej odozvy od zákazníkov. Snažíme sa inšpirovať ľuďmi, ktorí od nás nakupujú. Doteraz každú jednu recenziu alebo dotaz, ktorý obdržíme, čítajú obaja konatelia firmy. Pokiaľ je pozitívna, tak je to super, no a ak negatívna, tak sa snažíme v danej veci zlepšiť.

Aké motívy sú najpopulárnejšie v kategórii pánskeho a aké v kategórii dámskeho oblečenia? 

Najobľúbenejšie sú tričká s vtipnými nápismi typu "mám dobré srdce, ale drzé ústa" a podobne nápisy. Tvoríme návrhy podľa reálneho života, podľa toho, čo počúvame a čo vidíme, že sa deje.

Prezradili by ste nám, o aké produkty z vášho e-shopu je v poslednej dobe najväčší záujem? 

Najobľúbenejšie produkty sú určite tričká s krátkym rukávom, šálky a turistické fľaše.

Aký veľký význam majú pre vás v rámci predajných kanálov sociálne siete? 

Sociálne siete majú pre nás naozaj silný význam, väčšina predajov je zo sociálnych sietí, pretože potom sa zákaznici neustále vracajú a my s nimi ďalej komunikujeme na blogu a cez newsletter. Komunikujeme tipy, čo letí a čo bude nové.

Čo sa vám vo vašom e-shope v minulom roku najviac podarilo a čo vás naopak najviac sklamalo? 

Najviac sa nám podarilo rozšíriť jedinečné portfólio dizajnov, rýchlosť doručenia a zákaznicky servis, kde nám zákazník môže zavolať, napísať e-mail, na ktorý odpovedáme v priemere do 2 hodín. Ďalej môžeme komunikovať na sociálnych sieťach alebo live chate, ktorý je na stránke a celý deň sme na ňom aktívni. Najviac nás sklamalo kopírovanie naších dizajnov zo strany konkurencie.

V čom ste podľa vás lepší ako vaša konkurencia? 

Určite v komunikácii so zákazníkom. Každému zákazníkovi sme naozaj nablízku a v širokom portfóliu dizajnov a výbere z viac ako 20 farieb na každé tričko si vyberie naozaj každý. Produktové fotky, ktoré sú pre nás naozaj dôležité. Testovali sme tak isto rýchlosť doručenia od nás a od konkurencie a musím povedať, že sme oveľa rýchlejší. Ďalej vynikáme kvalitou produktov, za ktorou si stojíme, pretože ako jediny e-shop z tohto segmentu slovenskej módy máme výmenu a vrátenie tovaru zadarmo.

 

Prezradíte nám nejakú novinku, ktorú v najbližšej dobe chystáte pre vašich zákazníkov?

Dlho očakávaná služba darčekového balenia a pridanie ďalších segmentov, ako budú legíny, tak isto bambusové zubné kefky s vlastným menom alebo odkazom a mnoho ďalšieho. :)