Rozhovor s e-shopom Dogee.sk

29. 5. 2022


Pokračujeme v našej sérii rozhovorov so zakladateľmi e-shopov. Tentokrát sme vyspovedali ľudí, ktorí stoja za e-shopom Dogee.sk. 

Počas vášho fungovania ste nadobudli mnoho spokojných zákazníkov. Ako by ste sa však predstavili ľuďom, ktorí o vašom e-shope ešte nepočuli?

Náš e-shop je unikátny svojim prístupom k zákazníkom a znalosťami v odbore. Toto sú dva hlavné piliere, na ktorom sme postavili náš e-shop Dogee. Môžete mať krásny e-shop, ale bez spokojných a stále sa vracajúcich zákazníkov ste len odkaz v nekonečnom on-line svete. Bez znalostí nemôžete správne poradiť a zbytočne môžete zvieraťu uškodiť


Na vašich stránkach zákazníci objavia aj "Projekt pod psa". O čo ide?

Je to program na podporu psíkov v núdzi. Nielen útulkáčov, ale nešťastníkov, ktorí potrebujú nutne operáciu alebo iný zákrok a majiteľ si nemôže operáciu dovoliť. Peniaze do projektu máme z predaja hrnčekov s autorskou grafikou. Je to naša srdcová záležitosť.


Kde čerpáte inšpriráciu na recepty pre psíkov?

Doma máme hneď tri inšpirácie :-) (Berry, Honey a Lara), ale väčšinou nás napadne niečo úplne náhodou. Napríklad s manželom milujeme sushi a radi si ho doma urobíme a napadlo ma rovno urobiť aj variatu pre našich nezbedníkov.


Čo vám robí v súčasnosti najväčšiu radosť?

V obchode? Spokojní zákazníci! Denne riešime rôzne požiadavky a priania a vždy sa snažíme nájsť tú najlepšiu cestu. Táto starostlivosť o zákazníkov sa nám potom vracia a je to taký magický kolotoč.


Na čo ste najviac pyšní, že sa vám v e-shope podarilo?


Uspieť na malom rybníku :-). Slovensko je veľmi špecifický trh s náročnými zákazníkmi.


Keby ste sa mohli vrátiť späť v čase, čo by ste poradili sami sebe, keď ste s vašim e-shopom ešte len začínali?

Keby som sa mohla vrátiť v čase, nezmenila by som vôbec nič. Proces vývoja je prirodzený a stabilný, bez šokov (mimo svetových kríz). Navyše v tom čase ešte nerástli e-shopy ako huby po daždi, mali sme lepšie podmienky. Dnes by som sa bez vlastného kapitálu alebo investora do on-line podnikania  nehrnula.


Kam myslíte, že sa váš e-shop dostane o 5 rokov?

Každý rok sa snažíme podporiť novú kategóriu, ešte nemáme poriadne vtáctvo a teraristiku. Práce máme teda na 5 rokov viac ako dosť ;-). Radi by sme teda rozširovali ponuku a ešte máme v „klobúku“ jedno prekvapenie, ale to si necháme niekedy nabudúce.


Aké pravidlo by ste zmenili, keby ste mohli?

Túto otázku by som vynechala, nepoznám na nej úplne vhodnú odpoveď.


Dostali ste od zákazníka otázku, ktorá vás prekvapila?

Stále ;-), ale vďaka bohu za tieto otázky. Nie sme encyklopédia, ale veľa vecí a informácií sa dá dnes nájsť a tým pádom si aj rozšíriť obzory. Bola len jedna otázka, na ktorú som nepoznala a ani nenašla odpoveď..., ale už som ju naštastie zabudla.

Čo vás v práci najviac rozosmialo?

Keď nám Lara (náš pes, ktorý je s nami každý deň v práci) čmajzne niečo zo skladu a my na to prídeme až so značným oneskorením alebo posledný prípad, pani vrátila háracie nohavičky, ale omylom sme jej poslali zlý typ. Ja som na protokole čítala, že ich objednala omylom, že chcela nohavičky pre fretky. To som prečítala zle, bolo to pre fenky...