Pre každého zákazníka je dôležité dostať kvalitný produkt a nadštandardný zákaznícky servis

Pre každého zákazníka je dôležité dostať kvalitný produkt a nadštandardný zákaznícky servis


V dnešnom rozhovore sme sa rozhodli vyspovedať retail manažéra a internetovú manažérku firmy Studio Moderna, ktorej e-shopy ako Dormeo.sk, Delimano.sk, TopShop.sk, Wellneo.sk, Walkmaxx.sk a Rovus.sk nájdete aj na Plnej Peňaženke. O tom, ako sa týmto e-shopom darí a čo pre zákazníkov chystajú do budúcnosti sa dozviete v novom rozhovore. Na otázky nám odpovie Július Komáromy a Zuzana Pélyová. 

 

 

Ako by ste vašu spoločnosť opísali tromi slovami? 

Medzinárodná, dynamická, pokroková.

Čo vám robí v súčasnosti najväčšiu radosť?

Rast e-commerce odvetvia čomu pozitívne prispel aj Covid19, a tým zmenené zákaznícke správanie. 

Aká kritika vás najviac posunula vpred?

Každá konštruktívna kritika, ktorá ma posúva vopred a prinesie iný pohľad na vec. Myslím, že každý by si mal vedieť uvedomiť svoje chyby, lebo len tak sa vie posunúť ďalej a dosahovať lepšie výsledky v osobnom aj pracovnom živote.  

 

 

Na čo ste najviac pyšní, že sa vám v e-shope podarilo?

Pomerne rýchle sprocesovanie obľúbeného typu doručenia na Zásielkovňu. 

Akú vec by ste sa chceli najviac naučiť, príp. zlepšiť?

Ako byť ešte viac customer centric a predikovať budúce nákupné správanie a záujmy.

Čo je váš obľúbený firemný zvyk?

Medzi moje obľúbené firemné zvyky patrila ranná káva v našej firemnej kuchynke v čase pred covidom, mometálne je to káva cez Teams či pravidelné online meetingy. 

Keby ste sa mohli vrátiť späť v čase, čo by ste poradili sama sebe, keď ste s vašim e-shopom  ešte len začínali? 

Určite sa viac zameriavať na branding, silnejšie promo a zároveň implementovať viac moderných technických riešení, ktoré zákazníci už bežne využívajú. 

Kam myslíte, že sa váš e-shop dostane o 5 rokov?

O 5 rokov je dosť pravdepodobné, ze e-shop bude modernizovaný s lepšou štruktúrou produktových kategórii, z ktorých obľúbené sa budú rozrastať. Čo sa týka samotný brandov, veríme, že všetky budú patriť k love brandom na slovenskom trhu. 

Čo ste ochotní urobiť preto, aby boli vaše produkty jednotkou na Heureka.sk?

Pre každého zákazníka je dôležité dostať kvalitný produkt a nadštandardný zákaznícky servis, preto nesmieme poľaviť od našich „pilierov“, ktoré sú pre našu spoločnosť alfou-omegou.

Dostali ste od zákazníka otázku, ktorá vás prekvapila?

Myslím, že sa taká objaví pravidelne, konkretizovať nebudem. 

Čo vás v práci najviac rozosmialo?

Tým, že pracujem v kreatívnom teame, tak sa smejeme celkom často. Preto je ťažké napísať iba jednu konkrétnu vtipnú situáciu.

 

 

Prihlásiť sa

Tu sa môžete prihlásiť pomocou Vašich prihlasovacích údajov

Zabudli ste heslo?
alebo Prihlásiť cez Facebook Prihlásiť cez Google

Registrovať sa

Zaregistrujte sa zadarmo a začnite využívať PlnáPeňaženka.sk

(i) Svoj súhlas môžete kedykoľvek odvolať