Pre každého zákazníka je dôležité dostať kvalitný produkt a nadštandardný zákaznícky servis

6. 7. 2021
Pre každého zákazníka je dôležité dostať kvalitný produkt a nadštandardný zákaznícky servis


V dnešnom rozhovore sme sa rozhodli vyspovedať retail manažéra a internetovú manažérku firmy Studio Moderna, ktorej e-shopy ako Dormeo.sk, Delimano.sk, TopShop.sk, Wellneo.sk, Walkmaxx.sk a Rovus.sk nájdete aj na Plnej Peňaženke. O tom, ako sa týmto e-shopom darí a čo pre zákazníkov chystajú do budúcnosti sa dozviete v novom rozhovore. Na otázky nám odpovie Július Komáromy a Zuzana Pélyová. 

Ako by ste vašu spoločnosť opísali tromi slovami? 

Medzinárodná, dynamická, pokroková.

Čo vám robí v súčasnosti najväčšiu radosť?

Rast e-commerce odvetvia čomu pozitívne prispel aj Covid19, a tým zmenené zákaznícke správanie. 

Aká kritika vás najviac posunula vpred?

Každá konštruktívna kritika, ktorá ma posúva vopred a prinesie iný pohľad na vec. Myslím, že každý by si mal vedieť uvedomiť svoje chyby, lebo len tak sa vie posunúť ďalej a dosahovať lepšie výsledky v osobnom aj pracovnom živote.  

Na čo ste najviac pyšní, že sa vám v e-shope podarilo?

Pomerne rýchle sprocesovanie obľúbeného typu doručenia na Zásielkovňu. 

Akú vec by ste sa chceli najviac naučiť, príp. zlepšiť?

Ako byť ešte viac customer centric a predikovať budúce nákupné správanie a záujmy.

Čo je váš obľúbený firemný zvyk?

Medzi moje obľúbené firemné zvyky patrila ranná káva v našej firemnej kuchynke v čase pred covidom, mometálne je to káva cez Teams či pravidelné online meetingy. 

Keby ste sa mohli vrátiť späť v čase, čo by ste poradili sama sebe, keď ste s vašim e-shopom  ešte len začínali? 

Určite sa viac zameriavať na branding, silnejšie promo a zároveň implementovať viac moderných technických riešení, ktoré zákazníci už bežne využívajú. 

Kam myslíte, že sa váš e-shop dostane o 5 rokov?

O 5 rokov je dosť pravdepodobné, ze e-shop bude modernizovaný s lepšou štruktúrou produktových kategórii, z ktorých obľúbené sa budú rozrastať. Čo sa týka samotný brandov, veríme, že všetky budú patriť k love brandom na slovenskom trhu. 

Čo ste ochotní urobiť preto, aby boli vaše produkty jednotkou na Heureka.sk?

Pre každého zákazníka je dôležité dostať kvalitný produkt a nadštandardný zákaznícky servis, preto nesmieme poľaviť od našich „pilierov“, ktoré sú pre našu spoločnosť alfou-omegou.

Dostali ste od zákazníka otázku, ktorá vás prekvapila?

Myslím, že sa taká objaví pravidelne, konkretizovať nebudem. 

Čo vás v práci najviac rozosmialo?

Tým, že pracujem v kreatívnom teame, tak sa smejeme celkom často. Preto je ťažké napísať iba jednu konkrétnu vtipnú situáciu.

 

 

Súvisiace zľavy a akcie

EXTRA CASHBACK

TOP SHOP - EXTRA CASHBACK
TOP SHOP logo

4,5 % späť

EXTRA CASHBACK

Akcia končí o:

Akce končí:

Podobné články